Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Tildas everywhere!




Κούκλες παντού!


Από τότε που κόλλησα με τη ραπτική, όπως σας έχω ξαναπεί, κόλλησα και με τα δημιουργήματα της Tonne Finanger- tilda και το πως μπορούν να σταθούν στο χώρο και να τον στολίσουν-ομορφύνουν!

Πηγή: pinterest
Χαζεύοντας στα αντίστοιχα blogs είδα τόσες όμορφες εικόνες από σπίτια διακοσμημένα με το λεγόμενο shabby chic στυλ που απλά μαγεύτηκα!Αχ, να είχα και εγώ μια μονοκατοικία και έναν κήπο και χώρο και χρήμα...και..και...!Δε βαριέσαι όμως, είπα, έχω όρεξη, ταλέντο και θέληση και αν θέλεις κάτι, το καταφέρνεις! (τις περισσότερες φορές τουλάχιστον)
Πηγή: pinterest-http://shabby-roses-cottage.blogspot.gr/
Άσε που το ευχαριστιέμαι μόνο και μόνο που ονειρεύομαι πως θα τα έφτιαχνα αν... από μικρή το είχα αυτό, παλάτια ολόκληρα έστηνα και διακοσμούσα στα όνειρα μου!
Πηγή: pinterest

Στο προκείμενο λοιπόν!Οι περισσότερες εικόνες από σπίτια και κήπους που λάτρεψα είχαν πάντα κάτι ραμμένο, μια δημιουργία από ύφασμα που στόλιζε και έδενε με το χώρο! Όχι μόνο τα κλασσικά, κουβερλί, μαξιλαράκια και τραπεζομάντιλα αλλά και κουκλάκια και αντικείμενα που χαρίζουν τόσο πολύ στο χώρο!!Σας παραθέτω λοιπόν μερικές εικόνες που βρήκα στο pinterest για να πάρετε μια ιδέα για το τι εννοώ!
Πηγή: pinterest

Πηγή: pinterest

Πηγή: pinterest-http://daisypinkcupcake.blogspot.gr/


Πηγή: pinterest


Πηγή: pinterest

Δεν είναι υπέροχα; Εμπνεύστηκα λοιπόν που λέτε ο άνθρωπος, πήρα τα σύνεργα μου και έραψα έναν άγγελο του ύπνου για την κρεβατοκάμαρα, μια κούκλα ντυμένη στα κόκκινα για να στολίζει το σαλόνι, τη μαξιλάρα για τον καναπέ μας και έχω και άλλα σχέδια πολλά!Μέχρι και στο μπάνιο της αδερφής μου εισέβαλα και ιδού τι δημιούργησα για εκεί!

Φρέσκια, φρέσκια μετά το μπάνιο!
Και μονόγραμμα στην πετσετούλα!


ρομπίτσα και πασουμάκι!
Τυλιγμένη για δώρο στην γιορτή της αδερφής μου!

έτοιμη για πιστολάκι στο μαλλάκι!

Φυσικά το μπάνιο της αδερφής μου έχει γαλάζιες αποχρώσεις και έτσι ταίριαξε μαγικά! Αυτά προς το παρόν! Φέτος το καλοκαίρι έχω μεγάλα σχέδια για το μπαλκόνι μου αλλά μέχρι τότε, έχουμε καιρο!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου