Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

A birthday/babyshower party for me!!!




Ένα πάρτι γενεθλίων αλλιώτικο απ' τα άλλα!!

Μιλάω φυσικά για το φετινό μου πάρτι γενεθλίων, τα οποία γιόρτασα ενάμιση μήνα περίπου πριν γίνω μανούλα!



Έχοντας μπει στο μήνα μου και περιμένοντας με λαχτάρα και αγωνία την μπουμπούκα μας, είπα να κάνω μια τελευταία ανάρτηση για αυτό το πάρτι που είχε σκοπό να είναι baby shower, όπως αυτό που ετοιμάσαμε και είδατε εδώ, πριν 7 μήνες για την ανιψιά μου! Το γεγονός ότι είχα τα γενέθλια μου λίγο πριν αποτέλεσε μια ευτυχή συγκυρία και έτσι γιορτάσαμε με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια! Άσε που τα γενέθλια της μαμάς αλλά και του μπαμπά θα μπουν σε δεύτερη μοίρα πια μιας και η μπέμπα  μας αναμένεται να γιορτάζει κάπου στο ενδιάμεσο!


Σε αυτό το πάρτι βέβαια είχα και τη λιγότερη συμμετοχή όσον αφορά το κατασκευαστικό τουλάχιστον κομμάτι, σε αντίθεση με αυτό της αδερφής μου, μιας και οι καλές μου φιλενάδες ήθελαν να τα ετοιμάσουν όλα αυτές! Έτσι και έγινε και με άφησαν άφωνη με όλα αυτά που σκαρφίστηκαν!



Εγώ περιορίστηκα στις προσκλήσεις, σε ένα μέρος του ενθυμίου για τους καλεσμένους-κάτι ροζουλί μωράκια από τσόχα και σε κάποια από τα φαγητά!



 Ά! Στόλισα και μια παλιά κορνίζα που είχα και έβαλα μέσα κάμποσους από τους υπερήχους του μωρού και έφτιαξα στο πιτς φιτίλι μια κορδέλα για την εξώπορτα!



Τα υπόλοιπα ήταν εμπνεύσεις και δημιουργίες των κοριτσιών τις οποίες δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω!
 


Σε αυτό το baby shower και λόγω της εγγύτητας του με τα Χριστούγεννα, τα χρώματα ήταν κόκκινο λευκό και λίγο ροζ!





Banner και pom pom απο τα χέρια της φίλης Βάσως! Έμπνευση της για την πανότουρτα ήταν η minnie από αυτό το ωραίο ρουχαλάκι και το γραμματάκι Μ που τυχαίνει να είναι το αρχικό πολλών λέξεων που μας ταιριάζουν και Μαμά και Μπέμπα και Μinnie και Μαίρη που θα είναι και το όνομα της μικρής!



Τα δωράκια που θα έπαιρναν οι καλεσμένοι ήταν μια υπερπαραγωγή επίσης, ευφάνταστα και απίστευτα τσαχπίνικα, πέντε τεμάχια στο σύνολο μέσα σε ένα ωραιότατο σακουλάκι! Ένα κεράκι για να καεί τη μέρα που θα έρχεται στον κόσμο η μπέμπα, ένα φακελάκι με σπόρους απο διάφορα λουλούδια όπως βιολέτες και πανσέδες για να φυτευτούν και να ανθίσουν την άνοιξη όπως η μπεμπούλα, ένα γλυφιτζούρι πιπίλα, μια σοκολάτα γάλακτος με ευχαριστήριο περιτύλιγμα και το μωράκι απο τσόχα που είχα ράψει εγω!








Δε ξέρω για τους καλεσμένους αλλά εγω κατενθουσιάστηκα!
Το μενού περιελάμβανε 2 σαλάτες, μια ζυμαρικών και μια του Καίσαρα, τυροπιτάκια , λουκανικοπιτάκια, μια κολοκυθοτυρόπιτα, τις τορτίγιες και τα σουβλάκια με μοτσαρέλλα τοματίνια και πέστο βασιλικού της Ερμιόνης απο το the one with all the tastes και πίτσα φυσικά! Ειδική παραγγελία για το τέλος απο τις φιλενάδες-κουμπάρες Βάσω και Εύη η ολόφρεσκη τούρτα καρδιά για να σβήσω τα κεράκια μου! Με σκλαβώσαν απλά! Τι άλλο να πω!?




Η μπεμπούλα αλλά και εγώ λουστήκαμε με πολλά δωράκια και ακόμη περισσότερη αγάπη, ίσως τα ωραιότερα γενέθλια τις μέχρι τώρα ζωής μου! Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους ήρθαν και φυσικά στις εμπνεύστριές και οργανώτριες!

Σας φιλώ και σας αποχαιρετώ! Επόμενη ανάρτηση εύχομαι παρέα με τη μπεμπούλα μου...!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου