Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Another cooking recipe!




 Αλλαγές και μια ακόμη συνταγή της Χριστίνας!

Χαίρετε και πάλι! Τι μου κάνετε; Εγώ επανέρχομαι δημιουργικά και προσπαθώ να εκσυγχρονίσω και λίγο το blog μου αλλά ως άσχετη που είμαι it takes time! 
Κάτι κατάφερα λοιπόν και από εδώ και στο εξής, δεν ξέρω αν το προσέξατε, το μπλογκάκι μου έχει και  ευρετήριο όπου έχω κατηγοριοποιήσει τα βασικότερα θέματα των αναρτήσεων μου! Είμαι πολύ περήφανη γι' αυτό! Ελπίζω στο μέλλον να εκσυγχρονιστώ περισσότερο! Ακόμη ψάχνω το πως αλλάζει το χρώμα στη γραμμή του ευρετηρίου! Κάθε ιδέα και συμβουλή δεκτή!
Σήμερα λοιπόν η φίλη μου η Χριστίνα φτιάχνει μπισκοτάκια λίγο διαφορετικά! Δοκιμάστε τα και πείτε μας!





 Μπισκότα με τυρί κρέμα
Μία διαφορετική συνταγή για μπισκότα. Το τυρί κρέμα τους δίνει διαφορετική γεύση. Δοκιμάστε τα!
 
 
Μπισκότα με τυρί κρέμα
Υλικά:
1 κούπα βούτυρο ή μαργαρίνη
200 γρ. τυρί κρέμα
2 κούπες ζάχαρη άχνη
2 κρόκους
3,5-4 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
5 βανίλιες
(προαιρετικά) χρώματα ζαχαροπλαστικής – σοκολατένια καραμελάκια




Βάζουμε σε ένα μπολ το βούτυρο ή τη μαργαρίνη, το τυρί κρέμα και τη ζάχαρη άχνη και τα χτυπάμε με το μίξερ μέχρι να μαλακώσουν.


 Προσθέτουμε τους κρόκους και συνεχίζουμε το χτύπημα μέχρι οι κρόκοι να ενσωματωθούν στο μείγμα. 


Ανακατεύουμε το αλεύρι με τη βανίλια και τα προσθέτουμε στο μπολ. Χτυπάμε κι άλλο μέχρι να ενσωματωθεί το αλεύρι στο μείγμα. Καλό είναι να ρίξουμε τις 3,5 κούπες αλεύρι και να δούμε αν χρειάζεται και τo υπόλοιπο.

 Σε αυτό το σημείο μπορούμε να χωρίσουμε  τη ζύμη σε κομμάτια και να την χρωματίσουμε με το χρώμα ζαχαροπλαστικής, αν το χρησιμοποιούμε. 


Κόβουμε από τη ζύμη κομμάτια με μέγεθος μεγάλου καρυδιού και τα πλάθουμε σε μπαλάκια. Εναλλακτικά, μπορούμε να απλώσουμε τη ζύμη σε αλευρωμένη επιφάνεια και να κόψουμε τα μπισκότα με κουπ πατ σε όποιο σχήμα θέλουμε.
Αραδιάζουμε τα μπισκότα με ταψί καλυμμένο με λαδόκολλα και τα ψήνουμε στους 180ο C για 15 λεπτά.

Καλή όρεξη! 

Χριστίνα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου