Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Waving Summer Goodbye!



Αποχαιρετώντας το καλοκαιράκι !!!


Τρέχω να προλάβω τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού μη μείνει παραπονεμένος, χωρίς μια ανάρτηση έτσι για το καλό!
Ξεκουράστηκα δε λέω αλλά δεν πρόλαβα να βαρεθώ βρε αδερφέ!
Και κάπου εδώ αρχίζει το μοιρολόι! Αχ, πάει έφυγε το καλοκαιράκι...έρχεται ο χειμώνας...αρχίζουν τα σχολεία..κλαψ κλαψ!

Κάθε τέλος καλοκαιριού, θυμάμαι, αρχίζαμε με τα αδέρφια μου τη γκρίνια λόγω του ότι θα ξεκινούσε το σχολείο και θα άρχιζε η σκλαβιά μας! Έτσι λέγαμε! Τραβάτε με και ας κλαίω, δηλαδή, αφού ουσιαστικά είχαμε βαρεθεί το καθισιό και ανυπομονούσαμε για αυτή την καινούρια αρχή!
Εγώ μάλιστα το απέδειξα περίτρανα καθώς δεν σταμάτησα από τότε να αρχίζω τη χρονιά μου πηγαίνοντας στο σχολείο, είτε ως φοιτήτρια είτε τώρα πια ως καθηγήτρια! Για μένα λοιπόν Πρωτοχρονιά είναι κάθε πρώτη του Σεπτέμβρη!

Έτσι, παραμονές Πρωτοχρονιάς, αποφάσισα να κάνω μια ανασκόπηση, όχι όλης της περασμένης χρονιάς (μιας και δεν ήταν από τις καλύτερες) αλλά του καλοκαιριού που μόλις πέρασε!
Το καλοκαίρι αυτό μου άρεσε γιατί ήταν τελικά, αφιερωμένο στη δημιουργία! Χαλάρωσα από τη δουλειά, προσπάθησα να διώξω το άγχος και έτσι αφιερώθηκα εκεί!

Συμμετείχα στην πρώτη μου έκθεση μαζί με άλλους ντόπιους χειροτέχνες,


Δυστυχώς δεν ήμουν όσο οργανωμένη θα ήθελα μιας και το έμαθα και το αποφάσισα πολύ αργά αλλά άξιζε τον κόπο μιας και γνώρισα πολύ κόσμο με κοινά ενδιαφέροντα! Μακάρι να είχαμε εκθέσεις και παζάρια χειροτεχνίας ανάλογα με αυτά του εξωτερικού!


 έραψα πολύ,
 για φίλες, φίλους, συγγενείς...








 για νεογέννητα μωράκια...





 


 και μωράκια που επρόκειτο να βαφτιστούν...




Μόμπιλ για την κούνια και το φωτιστικό με την ιστορία  του μικρού πρίγκιπα





 ανανέωσα το σπίτι μου μέσα και έξω και πήγα διακοπές μετά από δύο χρόνια!
  Γιούπιιιι! Ήταν Ωραία!

Τα λέμε σύντομα με μια συνταγή και μια ιστορία που είχα υποσχεθεί από τότε που ξεκίνησα το μπλογκ και μάλλον ήρθε η ώρα της...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου