Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Sweet presents!!

Γλυκά δωράκια!

Στην προηγούμενη μου ανάρτηση υποσχέθηκα να σας δείξω πως χρησιμοποίησα τα gingerbread μπισκοτανθρωπάκια που έραψα! Η έμπνευση προήλθε από το μπλογκ της Federica "countrykitty" το οποίο είναι από τα αγαπημένα μου, μιας και αποτελεί αστείρευτη πηγή έμπνευσης με τις υπέροχες ιδέες και δημιουργίες της κατόχου του! Κάπου εκεί είδα μια Χριστουγεννιάτικη ανάρτηση της, όπου μιλούσε για δώρα του φούρνου και της καρδιάς.

πηγή : countrykitty blog



Περιττό να πω ότι τα αγάπησα! Η ιδέα κατεγράφη στο σκληρό και φέτος ήρθε η ώρα για την υλοποίηση της! Βέβαια δεν έκανα ακριβώς το ίδιο, κάπου τα απλοποίησα, έβαλα και λίγη από το δική μου φαντασία, έκανα κάποιες αλλαγές και το αποτέλεσμα τουλάχιστον οπτικά με δικαίωσε!Τώρα γευστικά δεν ξέρω μιας και δεν τα δοκίμασα ακόμα! Η δίαιτα που λέγαμε! Την Τετάρτη όμως θα φάω απ' όλα! Η συνέχεια της δίαιτας μετά τις γιορτές πάλι!
 

Από νωρίς μάζεψα ότι βάζο είχα και δεν είχα και αφού τα καθάρισα τους έβαψα τα καπάκια σε ένα ωραιότατο κοκκινάκι που αγαπώ και πάει και με το κλίμα της εποχής! Μετά έραψα τους ανθρωπάκους από τσόχα και τους στόλισα! Βρήκα και τα χαρτάκια μου έτοιμα για εκτύπωση από το pinterest και την Amy Locurtο στο Designer & DIY Lifestyle Blogger • Crafts, Free Printables, Party Ideas, Fun Food Recipes • Co-Founder, I Heart Faces Photography. Το μόνο που έμενε ήταν η συνταγή! Είδα διάφορες, αλλά κατέληξα σε αυτήν της Federica που είχε και την αρχική ιδέα, ανασκουμπώθηκα και έτοιμα και τα πρώτα μου gingerbread cookies!



Την συνταγή τη μετέφρασα και την εκτύπωσα μαζί με τις οδηγίες για να την συμπεριλάβω στο δώρο μου έτσι ώστε αν αρέσουν τα μπισκοτάκια να υπάρχει τρόπος να τα ξαναφτιάξουν αυτοί που τα παρέλαβαν! Σας την παραθέτω και εδώ, (να σημειώσω μόνο οτι χρησιμοποίησα αραιωμένο μέλι αντί σιρόπι σφενδάμου που είχε η συνταγή γιατί ήταν πανάκριβο για να το αγοράσω και αποφάσισα να αυτοσχεδιάσω)






Εκτός από τα ανθρωπάκια βέβαια δεν μπόρεσα να αντισταθώ και έφτιαξα και κάμποσες καρδούλες στις οποίες άνοιξα και μια τρυπίτσα πριν ψηθούν για να μπορώ να τις κάνω γιρλάντα ή και να τους βάλω κορδέλες να τις στολίσω, να τις δωρίσω και  γιατί όχι, να τις κρεμάσω και στο δέντρο!


Τελικά έγιναν τόσο γλυκούλες που χάρισα μία στον άντρα μου για τα γενέθλια του αλλά και έβαλα από μία σε κάθε βάζο μαζί με τα ανθρωπάκια μου, να δείξω και οπτικά ότι είναι φτιαγμένα από καρδιάς!!




Γενικά το καταευχαριστήθηκα και χάρηκα γιατί έτσι το δωράκι σταματά να είναι ένα απλό στολίδι, αποκτά και γεύση αλλά γίνεται και έναυσμα για μελλοντική δημιουργία στον κάτοχο του! Μ' αυτή τη λογική έψησα και κάμποσα σοκολατένια cookies από μια δοκιμασμένη συνταγή για να συνοδεύσουν τα ταρανδάκια μου, δώρο για μικρότερους φίλους!

 
Με τόση ευκαιρία για δημιουργικότητα γίνεται να μην είναι τα Χριστούγεννα αγαπημένη μου γιορτή; όχι, πείτε μου, γίνεται; Άσε τη χαρά στις φατσούλες των μικρών ειδικά! Πολύ το ευχαριστιέμαι! Με πολλές ευχές για γλυκά και δημιουργικά Χριστούγεννα κλείνω αυτό το post. Τα ξαναλέμε σύντομα!


















2 σχόλια:

  1. Cathy μου το κόκκινο χρώμα στα καπάκια έδωσε μια άλλη πνοή στο αρχικό δημιούργημα της Federica! και δεν το λέω επειδή είσαι φίλη μου! Υπέροχα τα δώρα του φούρνου και της καρδιάς! Ξέρεις τι αγάπησα περισσότερο ..?.. την καρδούλα με την τρυπούλα που στολίζετε τόσο όμορφα από την κόκκινη κορδελίτσα!! Θύμησέ μου όταν σε δω να μου πεις πώς έκανες τις τρυπούλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Βασούλα μου! Την έκανα με τη μύτη απο ένα μικρό χωνάκι που έχω για να βάζω λάδι, πριν τα ψήσω! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή