Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Happy belated Autumn!!!

Χαρούμενο φθινόπωρο(αν και καθυστερημένα) !!

Καλησπέρα σε όλους!
Σ' αυτή τη δεύτερη ανάρτηση μου είχα αρχικά σκοπό να σας μιλήσω μα για τι άλλο, για το γάμο μου που ήταν και η αφορμή για την συνάντηση μου με τη μπλογκόσφαιρα!
 Όμως βλέποντας το φθινοπωρινό mood που κυριαρχεί στα περισσότερα μπλόγκ εντός και εκτός Ελλάδας είπα να αδράξω την ευκαιρία (μιας και είμαστε ήδη στη μέση του φθινοπώρου εννοώ) και να σας δείξω πως προσπάθησα να φέρω τα χρώματα και την αύρα αυτής της εποχής σπίτι μου!

Hello everyone!
On my second post I was actually planning on talking about my wedding which introduced me to blogging. 
Seeing however that most of the blogs are already in the mood for Fall and inspired by all their great posts I decided that it was about time I did something about it in my blog and in my house before this beautiful season was over!
Fall Foliage pink red or orange plum gold pumpkins
source of photograph: pinterest/ http://www.carlyonqueue.com/2013/10/fall-foliage.html
Η αλήθεια είναι πως το φθινόπωρο σαν θέμα δεν είναι για τη χώρα μας αφορμή για τόσο έντονους στολισμούς και εορτασμούς όπως τουλάχιστον στο εξωτερικό- βλέπε Halloween και Thanksgiving!

The truth is that autumn isn't so greatly celebrated in my country and generally there isn't much decorating about it,however nature does start to change and all the beautiful colours of Fall appear everywhere!
source of photograph: pinterest/ http://www.carlyonqueue.com/2013/10/fall-foliage.html

Όμως η εποχή αυτή επηρεάζει και εμάς (καιρού επιτρέποντος βέβαια γιατί συχνά έχουμε καλοκαιρία) και τη φύση γενικότερα που αρχίζει και φορά τα χειμερινά της!
Μπορεί λοιπόν να μην έχουμε τέτοιες γιορτές αλλά από ονομαστικές εορτές και επετείους καλά πάμε, οπότε γιατί να μην στολίσουμε και εμείς τα σπίτια μας και να μπούμε στην γιορτινή ατμόσφαιρα της εποχής;
Δεν είναι υπέροχα όταν καλωσορίζουμε τον χειμώνα και τα Χριστούγεννα και ντύνουμε το σπίτι μας στα γιορτινά!;;;

We might not have celebrations such as thanksgiving and Halloween but there are always reasons to decorate and enjoy the changing season and the beauty of nature!We do it in Christmas and it's wonderful, why not in autumn, too?

.
source of photograph: http://villaklaraberg.blogspot.no/
Για να μην τα πολυλογώ,το φύση καλλιτεχνικό μου πνεύμα αφορμή έψαχνε πάλι και τη βρήκε στο μπλόγκ craftaholic όπου η πολυτάλαντη κάτοχός του Αθηνά είχε κάνει μια αντίστοιχη ανάρτηση!Βάλθηκα λοιπόν να στολίσω το σπιτάκι μου και εγώ και τελικα κάτι κατάφερα!

To cut a long story short, Ι got the inspiration I needed from Athina's blog craftaholic and I actually managed to bring some of this season's magic to my house,or so I think!

                                   source of photograph: http://www.craftaholic.gr/2013/09/blog-post_21.html                                       Μία απο τις πηγές έμπνευσης μου! A source of inspiration!
Είμαστε βλέπετε από τους τυχερούς που αν και ζούμε σε μια μικρή πόλη έχουμε την ευτυχία να επισκεπτόμαστε κάθε Κυριακή το χωριό του άντρα μου και να ερχόμαστε σε επαφή με τη φύση!

You see, we belong to the lucky ones who have relatives in a nearby village where we go every weekend and come in a closer contact with nature! 


Πώς σας φαίνονται τα 4 μικρά κολοκυθάκια μου;Είναι περσινά και έχοντας ξεραθεί πια κάνουν θόρυβο σα κουδουνίστρες! Αρχικά ήταν σαν το πρασινοκίτρινο,του χρόνου λέω να τα βάψω χρυσαφί και ασημί!Δε θα είναι τέλεια; What do you think of my 4 little pumpkins? They are last years findings and now that they have dried they make a noise as if they are rattles!Next year I'm planning on painting them gold and silver!Won't they be perfect?

Από εκεί προέρχονται και οι συνθέσεις μου που τώρα στολίζουν το χώρο μας!

This of course, is the source of all my decorations found in my house at this time of the year!

Το είδατε το κάστανο μου;Τσιμπάει λέμε!!Όσο για την κολοκύθα σε λίγες μέρες θα καθαριστεί και θα χαραχτεί για να γίνει πρώτα πιτούλα και το κουφάρι της ένα ωραιότατο φαναράκι!Οουουου!
Did you see my chestnut?It's shell really stings!As for my pumpkin, I'm gonna turn it into a pie and lantern eventually!Can't wait!

Εκτός όμως από τη νεκρή φύση (άσχημο όνομα-anyway) αποφάσισα να φτιάξω υφασμάτινες κολοκύθες στα χρώματα που θέλω εγώ για να στολίσω το τζάκι μου και να τις έχω κάθε χρόνο!Δε σας είπα ότι μαζί με το blogging ερωτεύτηκα και τη ραπτική γιατί ακριβώς μου δίνει την ευκαιρία να φτιάχνω αντικείμενα χρηστικά και μη, πολλές φορές από το τίποτα!Στη δεδομένη φάση δε, όλα τα υφάσματα είναι από παλιές φούστες που αποφάσισα αντί να πετάξω να τις ανακυκλώσω! Δεν είναι σκέτη γλύκα;

Except for all the real nature stuff that I gathered I also decided to make fabric pumpkins, choosing the colours that I wanted from upcycled fabrics! What I haven't told you is that besides blogging I lately fell in love with sewing!This is because it offers me the opportunity to create different objects, either for everyday use or for decorative purposes and I simply adore this!


Οι κολοκύθες μου στο τζάκι - My pumpkins on the mantel




                                       Ένας απο τους κούνελους μου παρέα με το καροτακι του και τις κολοκύθες μου!                                One of my Tilda inspired bunnies and its carrot!

Τέλος η αγαπημένη μου γωνιά είναι αυτή στο τζάκι με το βάζο μου γεμάτο βαμβακιές τις οποίες λατρεύω και μου θυμίζουν χιόνι, μαλλί τις γριάς, χουχούλιασμα στο πάπλωμα και συννεφάκια!!!Τι συνειρμούς κάνω πάλι ο άνθρωπος και τις αποχρώσεις του πορτοκαλοκόκκινου (εγώ και η Μοιραράκη ,ξέρω!) να με ζεσταίνουν!

Finally my favourite spot in the house is our mantel, where you can see my vase with the cotton branches, reminding me of snow and the orange colours adding to the warm atmosphere!




Ουφ!Αυτή και αν ήταν πολυλογία!Να με συγχωρείτε αν σας κούρασα!Εύχομαι να έχουμε καλό υπόλοιπο φθινοπώρου-να συννεφιάσει και λιγάκι, να το καταλάβουμε βρε αδερφέ!Ελπίζω να είμαι σύντομα κοντά σας με μια φθινοπωρινή μα λίγο πιο spooky ανάρτηση!

Sorry for such a long talk!Wishing you all the best for the rest of the season!I hope I'll be back with a more spooky post soon!















3 σχόλια:

  1. λατρευω τις κολοκυθες!! τι ωραια που στολισες το σπιτι Κατερινακι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Χριστινούλα!Έτσι για να μας φτιάξει λίγο το κέφι!!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερίνα χρυσοχερα :) :)!!!!! Μπράβο μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή